עיצוב פנים משרדים קטנים

בבואכם להקים את המשרד החדש שלכם, ישנו היבט שאסור לכם להתעלם ממנו: עיצוב פנים. עיצוב משרדים לחברות, אין ספק, משחק תפקיד חשוב עבור גורמים רבים: העובדים המגיעים מדי יום ביומו, ולקוחות הבאים לפגישת עבודה – כולם מתרשמים מהאווירה הנשמרת במשרד. אווירה זו כוללת גם את האלמנט העיצובי הקיים בכל חדר וחדר ברחבי המשרד.  

 

דגשים חשובים בעיצוב משרדים לחברות:
תהליך עיצוב פנים המשרד שלכם לא אמור להיות תהליך בודד, להיפך: תוך סיעור מוחות עם מעצב פנים מנוסה – תוכלו להגיע אל הנחלה ולקבל את משרד החלומות שתמיד רציתם. על אילו דגשים חשוב להקפיד במהלך תהליך יצירתי זה? נסקור את חלקם. 

 

התאמת הסגנון לאופי המשרד
אחד הדגשים הכי חשובים לאורכו של תהליך העיצוב כולל התאמה בין אופי העסקים המתבצעים בו לבין הסטייל שיקשט כל פינה בחדרים. משרדי עורכי דין, לדוגמא, הם בעלי אופי עסקי מעונב באופן מובהק. בהתאם, הקו העיצובי שישלוט בחדרי המשרד יהיו קווים נקיים, כאשר צבעים בסגנון לבן, שחור, או כחול כהה יקשטו את הקירות ואת הריהוט. בנוסף, התאורה תהיה רכה ולא כואבת בעיניים. משום שעובדי המשרד מבלים שעות רבות בכל חדר וחדר, אין ספק שתאורה נעימה, ברורה וחזקה במידה הנכונה תסייע להם לקרוא את המסמכים. במקביל, ולצד השימוש בטכנולוגיה מתקדמת, עדיין יהיה צורך בשטחי אחסון לצורך תיוק המסמכים המודפסים. מעצב פנים מיומן יסייע במיקום שטחי אחסון פרקטיים אלו. 

 

תכנון כלכלי נאות
האם אתם מתכננים לשפץ את כל חדרי המשרד או לעצב אותו באופן קל בלבד? באילו חדרים חשוב לכם להשקיע: בחדר הקבלה, חדר הישיבות או חדריהם של העובדים? אין ספק שעיצוב הפנים במשרד דורש תכנון מדוקדק. ייעוץ של מעצב פנים יסייע לכם לא רק בבניית החזון העיצובי, אלא גם במחשבה אילו חדרים דורשים עיצוב מידי ועל אילו ניתן להתעכב עוד זמן מה. במילים אחרות, פתרונות יצירתיים שיאפשרו לכם לעצב את המשרד אך גם להישאר בתקציב שלכם. 

 

עיצוב הפנים מתאים למשרד המצליח
בין אם מדובר בבחירת חומרי גלם מעולים, או קו עיצובי נקי וסולידי – חשוב לעצב את המשרד באופן שייצג אותו על הצד הטוב ביותר. בזכות קליין סטודיו תוכלו לעשות זאת.

מאמרים נוספים לקריאה

מי היא עינת קליין?

עיצוב חנויות יוקרה

כך תעצבו את הדוכן שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנו