עיצוב פנים מודרני

עיצוב פנים מודרני הוא דבר שמתהדר בו כל עסק, כל מלון וכל חנות שמכבדת את עצמה. עולם העיצוב עבר לא מעט תהפוכות בשנים האחרונות והפך לאחד הדברים המרכזיים בכל בית או בית עסק. המודעות של הציבור הישראלי לעיצוב גורמת לנו לבחון סביבה חדשה קודם כל על פי עיצובה. בעלי העסקים מודעים לכך, לכן רבים מהם משכירים את שירותיה של מעצבת פנים מקצועית אז תדע לתת מענה נכון לצרכי העסק. במידה והעיצוב לא יותאם כראוי או לא יהיה מושך מספיק – העסק עלול לאבד לקוחות ואף להסגר בטווח הארוך.

עיצוב פנים יוקרתי מבית קליין סטודיו

קליין סטודיו מתמחים בפיתוח ועיצוב חללים חדשניים ומודרניים בעלי עיצוב עדכני ומרשים. העיצוב לא מסתכם ביופי אלא נותן מענה מסחרי ואפקטיבי לכל חלל. ריהוט, תאורה, טפטים, צבעי קירות, סידור המדפים, המרווחים בין הסטנדים, האופן בו בנויים המעברים – כל אלה משפיעים על חוויית הלקוח. על ידי מחשבה מוקדמת באשר למה שהלקוח צריך לראות ומתי הוא צריך לראות זאת – ניתן לגרום ללקוח לשהות יותר זמן במקום, לגרום לו להרגיש בנוח ולהוביל אותו לבצע רכישות רבות יותר.

עיצוב פנים של חלל מסחרי מוכרח להיות עיצוב טוטאלי הסובב סביב 3 מרכיבים:
• פונקציונליות
• צורה
• הנאה
קליין סטודיו מתמחים ביצירת עיצוב טוטאלי עבור בתי עסק, בתי מלון, חדרי תצוגה ומרכזים מסחריים גדולים.

תהליך עיצוב מודרני יוקרתי

כאשר אנו ניגשים לתהליך עיצוב של עסק – תמיד מדובר בתהליך עיצוב קפדני. אנו מכירים באחריות הרבה שאנו נושאים עמנו כאשר מדובר בעיצוב בית עסק משום שהעיצוב ישפיע ישירות על הכנסות העסק ומידת הצלחתו. זו הסיבה שתהליך העבודה שלנו כולל מחקר מעמיק הנועד להבין את צרכי הלקוח, את הפונקציונליות הדרושה בחלל, את סוג הלקוחות שמגיעים ואת החזון שיש לבעל העסק. לאחר בחינת פרמטרים אלה לצד פרמטרים רבים אחרים נוכל להעניק את העיצוב הנכון ביותר אשר מתאים באופן מושלם לצרכי המקום.

עיצוב פנים מודרני דורש הבנה באלמנטים מסוימים שאותם יש לשלב במבנה. נקודת ההנחה היא שיש ליצור חלל פשוט בעל קווים נקיים, ובנוסף העיצוב הארכיטקטורי יחד עם הרהיטים והחפצים צריכים לשרת מטרה – במידה ואינם עושים זאת, ניתן לבטל אותם לחלוטין.

האלמנטים הבסיסיים הבאים הם הפופולארים ביותר בעולם המודרני:

  1. אלמנטים מבניים (כמו בטון או קורות) לרוב נותרים חשופים.
  2. דגש על קווים אופקיים ואנכיים עם פחות עקומות.
  3. ריהוט אופקי נמוך עם קווים נקיים.
  4. חגיגה" של אור טבעי וחלונות לא מעוטרים.
  5. חומרים טבעיים כמו עץ לא צבוע, מתכות, עור וסיבים טבעיים.
  6. שימוש בפלטת צבעים ניטרלית או "טבעית".
  7. משטחים רפלקטיביים כמו פלדה, כרום או זכוכית.

הפילוסופיה מאחורי עיצוב פנים מודרני מושלמת עבור אנשים עם העדפה לחללים פשוטים ובעלי קווים נקיים. כאשר מדובר על בתי עסק, וחללים מסחריים אין ספק שאנו עדים למגמת עלייה בדרישה לעיצוב המודרני וזאת בעקבות המראה היוקרתי שחלל מודרני ונקי מייצר.

אם הצלחת העסק חשובה לכם – אל תתפשרו על עיצוב מסחרי בתכנון מודרני בינוני. פנו כעת אל קליין סטודיו ושדרגו את העסק עם עיצוב פנים מודרני וייחודי.

מאמרים נוספים לקריאה

עיצוב פנים מודרני

עושים את זה נכון: עיצוב פנים לארגונים עסקיים

עיצוב מסעדות