מי היא עינת קליין?

השאיפה היא לעבוד בתחום עיסוק מעניין ומגוון, כך שהעבודה תרגיש כאילו אינכם עובדים כלל! עינת קליין, מעצבת פנים ובעלת סטודיו לעיצוב, היא אחת מברי המזל שיכולים לומר שללכת ליום עבודה נוסף לא מרגיש כמו מטלה אלא בהנאה צרופה! משום שתחום עיסוקה הוא כה רחוב – בין אם מדובר בעיצוב בית פרטי ויוקרתי, עיצוב בתי מלונות, מסעדות או משרדים, בחירה במעצבת פנים זו היא הבחירה הנכונה.

עבודתם של מעצבי הפנים היא מורכבת ומגוונת, וכוללת שיחה עם לקוחות וביצוע סיעור מוחות איתם, בחירת חומרי גלם איכותיים והוצאה אל הפועל את החזון העיצובי: היבטים אלו ועוד בונים עולם ומלואו בתחום עיצוב הפנים. במקביל, עינת קליין, בעלת סטודיו לעיצוב, מרגישה באופן דומה ונהנית לעצב עולם עיצובי לשלל הלקוחות המגיעים אליה.

 

ההשכלה האקדמית של עינת קליין

כשם שלא תפנו לרופא ללא הכשרה עיונית ומעשית, או לעורך דין ללא השכלה רלוונטית, כך אסור לפנות למעצב פנים ללא הכשרה מתאימה. לכן, הבחירה בעינת קליין כמעצבת הפנים לבית או לעסק שלכם היא הבחירה המושלמת, וזאת משום שהיא בוגרת תואר ראשון בעיצוב פנים ואף מוסמכת בעיצוב יזמות וחדשנות. לצד ההשכלה הרחבה בתחום עיצוב הפנים, לעינת קליין ישנו ניסיון רב במקצוע, ניסיון שנצבר לאורך 17 השנים האחרונות – והזרוע עוד נטויה! אין ספק שמדובר במעצבת פנים מקצועית, שניכר כי מצאה את ייעודה עוד במהלך לימודיה לתואר הראשון.

 

תחומי העיסוק הרבים של מעצבת הפנים

תחומי העיסוק וההתמחות של עינת קליין הוא מגוון למדי, וכולל, בין השאר, עיצוב פנים של מלונות, חנויות, משרדים, ואף קניונים. כיצד מתאימים את החזון העיצובי הרלוונטי לבית העסק עצמו? מדובר במלאכה של מעצבת פנים מנוסה ומיומנת:

  • עבודות תאורה – בחירה בגוון תאורה שיאיר כך שהעובדים גם יוכלו להביט היטב וגם לא יכאיב לעיניים שלהם, כמו גם מיקום גופי התאורה בנקודות מיוחדות ומפתיעות.
  • בחירת צבע, טפטים או פסיפס ישדרגו כל משרד או מסעדה – אין גבול לאפשרויות העיצוב המשעשע והמיוחד!

 

עין עיצובית – לתוצאה מושלמת

אין ספק שבחירה במעצבי פנים יביאו לתוצאה יוצאת דופן לעסק שלכם. עינת קליין, בעלת קליין סטודיו, תסייע לכם בכל שלב בתהליך עבודה זה.

מאמרים נוספים לקריאה

כך תעצבו את הדוכן שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנו

מי היא עינת קליין?

עושים את זה נכון: עיצוב פנים לארגונים עסקיים